Tudtad, hogy egy villámcsapás egy ezredmásodperc alatt milliós károkat okozhat?
Ha megtörtént a sajnálatos esemény fordulj hozzánk bizalommal.
Mit kell tenned? (hogyan néz ki a folyamat)
Értesítsd a biztosítód
Az esemény bekövetkezése után értesítsd biztosítód, hogy elektronikai készüléke(i)d nem kapcsolnak be, nem működnek megfelelően.
A biztosítónak szüksége lesz a meghibásodott termékek típusára és a kár értékére. A kér esetén a teljes árat érdemes megadni, hiszen itt még nem tudható, hogy a javítás pár ezer forintból is megvalósítható vagy akár a teljes készülék cserére szorul.
A biztosító felkér a károk mielőbbi elhárítására
Kisebb értékű károk estén (pl router meghibásodás) a biztosító sokszor szakvélemény nélkül is felajánlja a károk rendezését. Nagyobb összegű kár esetén viszont elengedhetetlen a készülékek bevizsgálása biztosító által elfogadott szakszerviz által. Balassagyarmaton hozzánk hozhatod az összes informatikai terméket bevizsgálásra.
Hozd el a meghíbásodott készüléket (számítógép, monitor, router...)
Minden meghibásodott eszközre szükségünk van a bevizsgáláshoz. Amennyiben ez nem megoldható (pl beépített készülékek, kamerarendszerek), akkor kollégánk az otthonodban vizsgálják be a készüléked.
Üzletünkbe nyitvatartási idő alatt bármikor hozhatod a meghibásodott készüléket (Cím: Blacktip Informatika, 2660 Balassagyarmat, Kossuth Lajos út 4-6 belső udvar).
Szakvélemény kiállítása
Kollégáink rövid idő alatt felmérik a villámcsapás által bekövetkezett károkat.
Megjavítjuk vagy kicseréljük a hibás eszközöket/alkatrészeket!
Készítünk egy mindenre kiterjedő szakvéleményt.
A szakvélemény tartalmazza a meghibásodott termékek megnevezését, sorozatszámát, javítási költségét illetve gazdaságtalan javítás esetén a cseretermék árát.
Kárrendezés
Kiállítjuk a számlát az elvégzett munkáról és alkatrészekről és a szakvéleményről. Ezeket a papírokat kell eljuttatnod a biztosítód felé, aki a kiállított dokumentumok alapján rendezi veled a kárösszeget.
Az alábbi űrlap kitöltésével felgyorsíthatod a folyamatot
Vedd figyelembe, hogy a meghibásodott készüléket személyesen kell leadnod balassagyarmati üzletünkben!
Az űrlap kitöltése után telefonon felvesszük veled a kapcsolatot!